fredag 28 december 2012

2012

Ja nu är snart år 2012 slut och det blev ett år innehållandes mitt livs drömresa och något som jag drömt om sen i februari, en lägenhet. Om vi återgår till resan så var den så underbar som jag drömde om. En stad som jag blev förälskad i och som jag kommer att återvända till fler gånger. Jag låter bilderna tala för sig själva =)
Sen till den andra stira händelsen, lägenheten. Nu är det en vecka kvar, och behöver jag säga att jag längtar!!! Just nu lever jag i ett kaos, men det gör jag gärna. Så om man sammanfattar detta år så blev det ett väldigt bra år! =)

2 kommentarer:

CeciliaB sa...

Hej på dig!
Äntligen fick man se lite bilder, hör av dig när det blir flytt-fika...

Mulin sa...

Ja det var några av de hundra som togs=) Du kan få se dem någongång. Det skall jag göra, blir antagligen i slutet på januari eller i örjan på februari.. Men vi ses väl den 12:e när vi firar pappa...