onsdag 15 augusti 2012

Resfeber.......

Imorgon är det exakt en månad kvar tills vi lyfter påväg mot den stora staden.... Jag börjar nu känna lite pirr i magen. Så här tidigt har jag inte känt av resfebern tidigare men nu pirrar det lite extra när jag tänker på resan, men så kul kommer det att bli och jag längtar verkligen, även om jag inte riktigt än har förstått att jag snart kommer att gå på Manhattans gator och bara njuta in atmosfären.Börjar även få lite panik angående packningen. Vad skall man ha med sig? Men största frågan är ju HUR mycket skall packa med? För tänk om man tar med sig för lite för att man skall kunna shoppa mer där, men så hittar man inget!!! Då kommer paniken verkligen att komma..Fast chansen är väl kanske liten att jag INTE kommer att hitta något att shoppa=)Eller vad tror ni??=)

1 kommentar:

CeciliaB sa...

om du INTE skulle hitta någon att shoppa så blir du troligtvis den första med den bedriften...
Kram på dig