fredag 1 juni 2012

New York!!!!!

Äntligen!! Nu har vi fixat både flygbiljett och boende för 8 dagar i DEN STORA STADEN!!! Sååååå j**la KUL!!! Jag har velat sett den staden, ja jag vet inte hur länge. Och nu kommer det äntligen att bli verklighet=) Vi har ju dock fått dragit ner lite med dagarna. Men vad gör det=) Vi kände inte att vi var villiga att betala det priset som vi fick! Nu kommer vi att njuta och maximera dessa dagar, och vi kommer att göra upp en plan redan hemma i Sverige hur dessa dagar läggs upp=) Brodway och Sex and the City, here we come!!!!

2 kommentarer:

CeciliaB sa...

WOW, får jag plats i din väska???

Karin sa...

Hej! Hittade din blogg när jag kollade runt lite grann. Upptäckte att du ska till NY, jag har också en resa planerad dit nästa juni. Ska bli kul att läsa vad du hittar på där, så jag tittar in till dig igen. Karin