torsdag 29 december 2011

Två dagar kvar.......

tills vi går in på ett nytt år! Det är aldrig så skönt när man får börja om med blanka sidor i sin kalender. Ok jag har faktiskt fuskat lite. Suttit och skrivit in när vi har vår jobbmöten nu i vår. Men kalendern är nääääästan tom=)

Har nu varit lite ledig i mellandagarna och jag kan faktiskt säga att jag varit ledig. Har nog aldrig sett på så mycket film som jag gjort under dessa dagar. Därför tänkte jag göra lite recensioner av dessa:

Första filmen jag såg var Änglagård 3: Den var sådär. Men har man sett de tidigare filmerna ska man se den tredje för att få ett slut på allt. Så den var ok, men inte mer.

Andra filmen var Baksmällan: En väldigt rolig film med otroligt mycket humor och väldigt mycket sjuka grejer. Den är självklar att se!!!!

Tredje filmen var Grow`n Up: Också en rolig film som är självklar att se om man vill skratta. Se den om ni kan=)

Fjärde filmen var Twiglight: Första filmen i The Twigligt saga. Hade egentligen inga stora förhoppningar. Men eftersom den gick på tv spelade jag in den. men den var faktiskt bra. och den gav mersmak. Nu vill man ju följa med ända till slutet för att se hur det går för alla i filmen.

femte filmen jag såg var uppföljaren till Baksmällan, Baksmällan 2: Igen en sjukt rolig film och man undrar ju hur man kan komma på så otroligt sjuka saker och sen få ihop det på slutet. Se den=)

Sen hyrde jag andra och tredje filmerna i Twigligt saga, New Moon och Eclipse. Kanske inte lika bra som första men ändå mycket bra. Nu får man bara vänta på slutet. Kanske måste gå på bion då=) Den har ni blivit lite som en "drog", måste se.....=)

Igår var jag på bio och då såg jag New year´s eve: En varm och mysig film som var väldigt underhållande. Den var både rolig och sorglig. Men man gick ifrån bion med ett varmt hjärta och ett leende på läpparna. Påminde mycket om Love actully, fast mycket mycket bättre=)

Nu återstår drygt 48 timmar på 2011 och förhoppningarna på 2012 är stora. Och jag vet att en stor sak i alla fall kommer att hända. Något som jag ser fram emot enormt mycket...=)

Inga kommentarer: