fredag 13 maj 2011

Slapp, slö och likgiltig?

Ja det kan man ju undra! Denna vecka har jag verkligen inte alls gått speciellt mycket, många dagar har jag inte kommit upp i det rekomenderade antal steg som skall tas per dag. Jag har väl egentligen ingenting att skylla på, mer än att det har varit mycket på kvällarna, då jag i princip tagit mina promenader. Igår satt man på en buss mer än tre timmar. Tänk hur många steg det hade blivit om vi gått fram och tillbaka till Södertälje?=) Ikväll är min hals som sandpapper vilket den har varit en stor del av veckan också, nya tag får tas nästa vecka. Därför blir denna en vecka en vecka som jag ej skall komma ihåg i antal steg, utan den får komma ihågs med annat som skett, i både roliga och tråkiga händelser!

1 kommentar:

CeciliaB sa...

Dags för en uppryckning tror jag! Du håller på att falla tillbaka in i fejjans grepp märker jag.
Kom tillbaka till bloggvärlden, NU!

Kram Cecilia